Sarakka i Sagagallerian 2012
Idag 30/11 öppnade Sarakka Designs julbutik i sagagallerian. Varje dag fram till 23 december är det öppet. Många fina julklappar både till dig själv och att ge bort.
Välkommen in!

December 2011 hyrde jag en butikslokal i Sagagallerian i Umeå centrum.

December 2010 öppnade jag en showroombutik.

Tillfällig gäst hos Senso väskor.
Från 24nov-23dec 2008 ställer jag ut mina smycken som tillfällig gäst hos Senso väskor på Drottninggatan 85 i Stockholm. Hjärtligt välkomna!

***

Fler armband finns nu upplagda

***

Tack för denna sommar. Hädanefter är butiken på Sandhamn mestadels stängd. Ibland är jag där och då går det bra att knacka på.

***

Nu har jag öppnat sommarbutiken på Sandhamn igen. Som vanligt finns jag i det lilla röda huset vid Adolfs torg, där midsommarstången står. Öppettiderna varierar men för det mesta är det öppet. Det går alltid bra att knacka på och fråga om det skulle vara stängt.

***

Fler glassmycken finns nu på halsbandssidorna 8-23 se även silversmyckena på sidan 12 .

***

Äntligen finns en del av mina glassmycken på hemsidan. På halsbandssidorna 8-9 har jag lagt upp en del. Det kommer mer strax.

***

Nästa utställning blir på Jokkmokks vintermarknad 7-9/2-2008. Ni hittar mig på samernas utbildningscentrum i entréplan sal 1.

***

Gott nytt år och tack för det fina gensvaret på julmarknaden på Liseberg.